2011-11-21

Kontxi Belandia (II)

Agindua emana nizuen eta bete dut.

Irailaren 28an herrian eta inguruan aski ezagu
na dugun amama maitagarrienarekin agertzen nintzen argazki bat igo nuen neure Facebook-eko hormara eta ia jardunaldi bakarrean hainbat izan zineten argitaratutakoan iruzkinak egin eta gustoko zenutela adierazi zenuten norbanakoak.

Emozionatu ere egin nintzen hautsitako marka horrekin eta urri hasieran azalpena, argazkia eta iruzkin guztiak bildu eta geure Amama Kontxiri oparituko nizkiola hitz eman nizuen.

Halaxe egin nuen duela gutxi eta bere etxeko atea jota, zeuen laguntzarekin, neure omenaldi xumea egin nion herriko eta inguruko euskaltzale amorratuenari.


Poz-malko batzuk ere jauzi zitzaizkion geure Belandia andratxoari eta
gustora aritu ginen ordu luzez. Denontzako esker oneko hitzak baino ez zituen adierazi arratsalde osoan.

ZEURI, ESKERRIK ASKO KONTXI MAITIA!