2011-03-08

Hurren arte lagunok!

Bizitza honetako bapateko nondik-norakoak eraginda Hamaika Telebista alde batera utzi eta, horrekin batera, neure web atari honek telebista berri honi eskainitako atala ere ezabatu behar izan dut.

Orain, 'Gaztero' saioak Hamaikako web gunean bakarrik izango dituzue ikusgai. Aipatutako atala, Euskal Telebistan aurkezten hasiberri naizen saioari eskaini behar baitzaio, noski!

Hemendik aurrera beraz, ETB-1eko IBIL2D programa ezagutu eta honen berri jaso ahal izango duzue gertu-gertutik, hemen. =)

Eta Hamaika Telebistari, zorterik onena opa diot.

Hamaikak eman zidan esperientzia (bertan denbora gutxi eman banuen ere) itzela izan da eta, asko ikasteaz gain, ikaragarri gozatu dut lanean. Igandero saiotxo bat gidatzearekin hedabide gaztea lagundu nezakeela uste nuen (hori izan nuen helburu behintzat), baina zeharka bada ere, euskaldunak, euskaltzaleak eta, orobat, euskara laguntzen nuenaren sentsazioa nuen. Euskaldunei eta geure hizkuntzan bizi nahi dutenei, euren apeta komunikatiboak asetzeko aukera berriaren parte nintzela uste nuen.

Horixe baita Hamaika Telebista, komunikabide arrunt batek dituen eginkizunetan oinarritzeaz haraindi, euskararen normalizazioaren bidean gogor lan egiten duen talde gaztea. Xumetasunez eta bere txikitasunetik, etorkizun oparoa duen telebista.

Telebista txikia baina proiektu handia.

Esaldi hauetan aipatutakoagatik eta egiteke duzuen lan guztiagatik:
Zorionak eta eskerrik asko Hamaika Telebista!